Down Under



En något försenad flight till London ledde till en hyfsat rushig start på resan i växlingen mellan flygen…Heathrow är DEFINITIVT INTE en liten flygplats! Nåja, ingen fara skedd tänkte vi eftersom vi visste att vi därefter skulle få sitta still i lugn och ro i sammanlagt ca 21 timmar på de följande etapperna från London till Sydney. Alltså, bara rusa på till nästa gate, rusa på planet och sjunka ner i stolen, på med säkerhetsbältet och tv-monitorn….och zzzzzzz……

 

När vi var på inflygning mot Sydneys flygplats och säkerhetsbältesskylten hade lyst ett tag, så kom jag på att jag var tvungen att gå på toaletten! Oops, så det var bara att smyga in på toaletten vilket fick till följd att flygvärdinnan fick panik och stod och bultade på dörren och i högtalaren ropade en man att alla passagerare måste lämna toaletterna och återvända till sina platser…..men jösses, vad gör man när man missar i toalett-planeringen??? Även solen har fläckar!

 

Nåja, jag kunde trösta mig med att det inte bara är jag som gör missar i planeringen, för när vi kom fram till bagagebandet i  Sydney…då var det tomt….våra väskor hade inte hunnit med vid växlingen i London! Oj! Fast vad gör väl det? Vi är i landet Down Under, det coolaste landet i världen, så varför hetsa upp sig, när man istället kan rycka på axlarna och bege sig till hotellet och ett glas vin 200 meter bort i Circular Quay-hamnen, och bara njuta av en inte helt oäven utsik som ni kan se nedan!!! 

 




That's all for tonight, mates =)


Kommentarer
Postat av: Annika

Jaa han är lika snygg som vanligt... Ah du menar kåkarna bakom mannen.. Häftigt värre!!!!!! Ha det fortsatt bra. Hoppas bagaget kommer innan hemresan och var såååååå rädda om er!!! Tusen kramar o puss!!!!! <3 Annika

2012-06-20 @ 08:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0