Liten paus




På grund av en massa resor och dygnetruntjobb kommer jag vara tvungen att ta en kortare paus i mitt skrivande, TYVÄRR!!!! Jag verkligen ÄLSKAR att skriva, så det är inte det att det är jobbigt på något sätt, men jag kommer inte att ha möjlighet att vara uppkopplad hela tiden. 

Det är underbart att ni är inne och läser och jag hoppas därför att ni inte slutar följa mig. Jag räknar med att börja skriva igen senast nästa helg (altså första dagarna i december)

Kram alla underbara <3


Kommentarer
Postat av: mirre

läääääääääängtar . glöm inte att andas gumman <3 <3 <3

2011-11-24 @ 16:20:06
Postat av: Olga Rosenqvist

Nej, nej, vi försvinner inte! Vi väntar på dig! Vi följer dig :)

2011-11-24 @ 17:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0