Förmånen att få energi på jobbet!



Nu är jag tillbaka!

 

Jag var tvungen att ta en liten paus för att inte trassla ihop det alltför mycket (jag var dessutom lite orolig för uppkopplingen, men det hade nog inte varit någon fara visade det sig, Tack till IT-Helpdesk)

 

Hur som helst, jag har de senaste veckorna jobbat med ett projekt i Stockholm. Ett projekt som har varit extremt intensivt, jag har jobbat varje vaken minut (förutom lördagarna, för de har jag hållt heliga).

 

Det knepiga är att det som borde suga energi, det bara GER mig energi! Jag älskar att få jobba med det här projektet! Det ger mig MASSOR! Visst känner jag att det är långa dagar, och visst känner jag att det är ansträngande, men det är inte energislukande!

 

Jag inser hur otroligt lyckligt lottad jag är som har ett jobb som är så galet fantastiskt roligt! Ett jobb som ger mig så mycket energi! Sen är det ju självklart så, att när jag jobbar så otroligt mycket som jag gör så blir det inte lika mycket gjort hemma som det brukar…hur skulle det kunna bli det när jag jobbar med jobbet all vaken tid! Men även här är jag ju så lyckligt lottad! Jag har en helt fantastisk familj som ser till att underlätta för mig så att jag ska få göra det här som jag tycker är så otroligt roligt!

 

Jag önskar alla ett jobb som ger mer energi än vad det tar, och jag önskar alla en underbar och generös familj!


Kommentarer
Postat av: mirre

du har varit saknad <3 den positiva stressen är energigivande.... bara vi håller koll på den :)

2011-12-05 @ 09:43:17
Postat av: Olga Rosenqvist

Lycka! drömmar att ha det!

2011-12-05 @ 21:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0